Friday, January 07, 2011

Chinese New Year greeting card exchange activity · 農曆新年賀卡交換活動

1 month from now, its CHINESE NEW YEAR!!!!!!
I always feel like writing a greeting card to my dear friends is very happy and joyful.
I like to feel the handwriting from my dear friends.
So, I was thinking, how about we have a greeting card exchange activity for the 2011 CNY??
How do we exchange? Any rules and regulations?

EXCHANGE, so, means that I would like to send u a CNY greeting card and u too are willingly send it to me, b4, during or after the CNY. The price of the greeting card is flexible, but the sincere to write it and post it, its priceless ^_^

So, if my dear friends who would like to join, pls leave a comment here, or send me a private message, or send me a sms, or tell me personally, or anyway u like to contact me. Then I will gv u my address and u hv to gv me urs. The most important thing is, I am sincere, and I hope u are too.

Due date will be on 30th Jan 2011, 4.52pm (Malaysia, GMT+8)...hahahaha :p

Happy New year ^_^ Hope to hear from u soon, my dear friends.


還有一個月,就是農曆新年啦啦啦啦啦啦啦~~
一直以來,我總覺得親手書寫賀卡寄給我親愛的朋友們的那一刻是很愉快的。
因爲,在字句間,我們可以相互感受到彼此的關懷。
所以,我想,不如,朋友們,我們來一場卡片交換活動咯?
怎樣交換呢

交換~就是我會寄新年賀卡給你,而你也願意回寄給我
賀卡價錢隨意,其真誠祝福的心無價
朋友們,若您願意和我交換賀卡的話,請在這兒留言、或給我傳個簡訊、或見面時告訴我、或……總之就是聯絡我,然後讓我知道你的地址,當然我也會給你我的地址

最重要的是,我是很真誠及認真的想把祝福送給大家,希望在看著這篇文章的你也是。^_^
希望大家一起來參與~

請于2011130日,下午452分(馬來西亞,GTM+8)前讓我知道啦啦啦啦啦啦~ :p

願大家新年快樂~
新的一年來了,你為自己設下了什麽目標呢
你平安吉祥






目前爲止,已經寫好了一些。有興趣的朋友們一起來吧~
讓我們親手為心愛的朋友寫上真誠的祝福。
願大家在新的一年都得到滿滿的幸福 ^_^


1 comment:

  1. 呵呵,我願意參與!

    我的地址哦~

    203, Persiaran Taman Tasek,
    Taman Tasek Baru,
    31400 Ipoh Perak.

    謝謝你哦!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...